Subject: FW: Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuvale Mäe kinnistule ja km 5,94-6,02 asuvale Maidle kinnistule müratõkkeseinte ehitusprojekti projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Meelis Martin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 16:15:42 +0200

Tere

Kavandatavate müratõkke ehitiste läheduses ei asu AS Pärnu Vesi 
ehitisi/torustikusüsteeme.

Lugupidamisega

Meelis Martin

AS Pärnu Vesi

insenerteenistuse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

tel 5331 1540

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 30, 2025 3:35 PM
To: Undisclosed recipients:
Subject: Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuvale Mäe kinnistule ja 
km 5,94-6,02 asuvale Maidle kinnistule müratõkkeseinte ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuvale Mäe kinnistule 
ja km 5,94-6,02 asuvale Maidle kinnistule müratõkkeseinte ehitusprojekti 
projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 30.01.2025

Registreerimise number: 8-1/25-003/1757-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.